Intryck från NSGO (Nordic Society of Gynaecological Oncology)
Nordisk konferens gynekologisk cancer (NSGO Annual Meeting 2025) På uppdrag av Nätverket mot gynekologisk cancer har jag (Marianne Olsson) varit på denna konferens i tre dagar, i Köpenhamn. Här har jag fått ta del av mängder av föreläsningar och diskussioner, och dessutom fått tillfälle att själv få tala om vilka biverkningar jag upplevt som patient [...]




